Tanulóink fejlődésének nyomon követése a középiskolák 2016. évi adatai alapján
A nemzeti köznevelésről szóló törvény 2011. évi CXC. törvény 81.§ -a értelmében a középfokú iskolák minden év október 31-éig értesítik az általános iskolát arról, hogy az ott végzett tanulók – a középfokú iskola első két évfolyamán – a tanítási év végén milyen tanulmányi eredményt értek el.
Tanulóink teljesítményei
2014-ben végzett tanulók |
Általános iskolai eredményeihez képest |
|||||
sokat javított (1,0-nél többet) |
kicsit javított (0,5-1,00 között) |
megtartotta az átlagát (0,5-nél kisebb eltérés) |
kicsit rontott (0,5-1,0 között) |
sokat rontott (1,0-nél többet) |
||
9. évfolyamon |
1 |
4 |
61 |
20 |
5 |
|
10. évfolyamon |
2 |
5 |
43 |
31 |
9 |
2015-ben végzett tanulók |
Általános iskolai eredményeihez képest |
||||
sokat javított (1,0-nél többet) |
kicsit javított (0,5-1,00 között) |
megtartotta az átlagát (0,5-nél kisebb eltérés) |
kicsit rontott (0,5-1,0 között) |
sokat rontott (1,0-nél többet) |
|
9. évfolyamon |
2 |
1 |
45 |
25 |
7 |
Összegzés:
A kiértékelt eredményekből megállapíthatjuk, hogy az általános iskolai eredményéhez képest a tanulók több mint felének (55%) alig változott a tanulmányi átlaga a 9. és 10. évfolyamon.
Összességében tehát tanulóink többsége elegendő illetve biztos tudást, megfelelő alapot szerzett iskolánkban.
További célunk a sokat rontó tanulók arányának csökkentése.
Tanulóink fejlődésének nyomon követése a középiskolák 2015. évi adatai alapján (2015-2016. tanév) dokumentum letöltése